مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-27اجتماعي

خطری در قلب شهر/ سیل بند شهر ایلام چشم انتظار بازسازی


به دنبال بارش های سیل آسا باران در ماه گذشته بلوار اصناف شهر ایلام که یکی از مسیرهای پرتردد بوده فروریخته و شهروندان به دلیل به وجود آمدن مشکلات متعدد خواستار بازسازی فوری آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به دنبال بارش سیل آسای باران در هفته های گذشته علاوه بر خسارات وارده به مزارع در شهرستان های مختلف استان ایلام موجب فرونشست زمین در بلوار اصناف ایلام شد اما با این حال هنوز اقدامی در خصوص مرمت و ساخت دوباره ی آن انجام نگرفته و باید هر چه سریعتر این مسائل از طرف مسئولین برطرف شود.

باران های بهاری که هر از گاهی در مناطق کم باران و خشک می بارد علاوه بر اینکه باعث شادی و طراوت در شهر می شود، خسارت های فراوانی را بر زیرساخت های درون شهری بر جای خواهد گذاشت و مردم را با یک چالش مواجه می کند.

باران های بهاری در شهر ایلام که به وقوع پیوست و سیل ویرانگری به راه انداخت باعث تخریب کانال های درون شهری و زیرساخت ها شد اما بعد از مدت ها از آن وضعیت می بینیم که هنوز ساخت و ترمیم این کانال ها و سیل بندهای روباز شروع نشده و با یک سیل دیگر فاجعه ای رخ خواهد داد که خسارت های غیرقابل جبرانی برای مردم و مغازه های ساکن در کنار کانال ها و سیل بندها به وجود خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطری در قلب شهر/ سیل بند شهر ایلام چشم انتظار بازسازی

خطری در قلب شهر/ سیل بند شهر ایلام چشم انتظار بازسازی