مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-27ورزشي

دو راهی گل محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس/ دستیاران تغییر می کنند؟


کادرفنی پرسپولیس با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه احتمالا تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال در حالی هفته های پایانی خود را پشت سر می گذارد که پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی، جام را به استقلال تهران داد تا دوران پر افتخار پنج سال گذشته سرخپوشان اینگونه به پایان برسد.

پرسپولیس در حالی دو هفته پایانی به مصاف شهر خودرو مشهد و فجر شهید سپاسی خواهد رفت که برای قطعی کردن نایب قهرمانی خود نیاز به امتیازات کامل این بازی ها دارد.

نوسان نتیجه گیری در پرسپولیس با بروز اختلافات در رختکن این تیم نظیر درگیری لفظی علیرضا ابراهیمی، حامد لک و رامین رضاییان با کادر فنی و مصدومیت های متوالی تنی چند از آنها همراه شد تا یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در اکثر بازی های خود مجبور به اتخاذ تصمیمات متفاوت در ترکیب تیمش شود.

سرمربی پرسپولیس پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران مسئولیت تمام نتایج را بر عهده گرفت اما باز هم مدیریت باشگاه معتقد است گل محمدی برای باز گرداندن پرسپولیس به روزهای اوج باید تصمیمات مهم تری را بگیرد.

اشتباهات دروازه بان های پرسپولیس و آسیب دیدگی های متوالی باعث شده تا احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی پرسپولیس با بقای گل محمدی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهی گل محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس/ دستیاران تغییر می کنند؟

دو راهی گل محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس/ دستیاران تغییر می کنند؟