مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-27حوادث

سرقت سوخت از خط لوله اصلی شرکت نفت بندرعباس


فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری 6 متهم و شناسایی محل اتصال غیرمجاز لوله متصل به خط اصلی انتقال سوخت شرکت نفت در بندرعباس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ازبندرعباس، سردار غلامرضا جعفری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی مصوبه شورای تامین مبنی بر رسیدگی و پیگیری جدی حفاری خط لوله انتقال سوخت شرکت نفت استان هرمزگان مراتب به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس با مدیریت و نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پلیس آگاهی بندرعباس با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از چتر وسیع اطلاعاتی محل حفر خط لوله واقع در روستای پشته ایسین شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از انجام تعقیب و مراقبت های شبانه روزی متوالی و تحت نظر قرار دادن عوامل دست اندر کار و مجرمینی که مشارکت داشته اند و پس از شناسایی محل، مأموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی در پی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با هماهنگی قضایی صورت گرفته پس از ورود به محل وقوع و دپوی سوخت قاچاق دونفر از بزهکاران موضوع که در حال انجام سوخت گیری بودند دستگیر شدند.

و ی ادامه داد: پس از بازرسی از محل شناسایی شده یک مورد لوله متصل به خط لوله اصلی انتقال سوخت شرکت نفت که به طرز ماهرانه با حفر زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت سوخت از خط لوله اصلی شرکت نفت بندرعباس

سرقت سوخت از خط لوله اصلی شرکت نفت بندرعباس