مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:022022-05-27بين الملل

فلسطینیان برای مقابله با هرگونه حماقت صهیونیست ها آماده باشند


علیرغم اینکه دادگاه تل آویو مجوز برگزاری مراسم تلمودی یهودیان در مسجدالاقصی را لغو کرده است اما فلسطینیان باید برای مقابله با هرگونه حماقت صهیونیستها آماده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سامی ابوزهری عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی اظهار داشت: علیرغم اینکه دادگاه تل آویو مجوز برگزاری مراسم تلمودی یهودیان در مسجدالاقصی را لغو کرده است اما فلسطینیان باید برای مقابله با هرگونه حماقت صهیونیستها آماده باشند.

بر اساس این گزارش، وی در ادامه افزود: پیام ما به طرف های بین المللی این است که رژیم صهیونیستی عامل و مسبب انفجار اوضاع در منطقه است و آرام سازی اوضاع تنها از رهگذر توقف جنایات این رژیم و واداشتن آن به احترام به حقوق و مقدسات فلسطین ممکن خواهد بود.

با این حال، آخرین خبرها حاکی از آن است که رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان بر حماقت خود در رابطه با برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز پرچم در قدس اشغالی اصرار دارد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول ارشد پلیس اعلام کرد که هیچ دلیلی برای تغییر مسیر برگزاری راهپیمایی روز یکشنبه وجود ندارد حتی اگر این مسئله به تشدید تنش و حملات راکتی گروه های مقاومت به اراضی اشغالی منتهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینیان برای مقابله با هرگونه حماقت صهیونیست ها آماده باشند

فلسطینیان برای مقابله با هرگونه حماقت صهیونیست ها آماده باشند