مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 00:272022-05-26سياسي

66 هزار پرونده قضایی در کرمان به سازش ختم شد


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: با تلاش صورت گرفته 66 هزار پرونده قضایی در کرمان به سازش ختم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: طی یکسال اخیر 203 هزار و 611 پرونده به شوراهای حل اختلاف استان کرمان وارد و 203 هزار و 684 پرونده مختومه شده که از این تعداد 66 هزار و 70 پرونده با سازش خاتمه یافته است.

مهدی تقی زاده در نشست با مدیر و کارشناسان روابط عمومی دادگستری و شوراهای حل اختلاف استان به منظور پاسداشت فعالیت های مجموعه روابط عمومی افزود: روابط عمومی دادگستری استان کرمان در توسعه فرهنگ صلح و سازش و نیز انعکاس اقدامات انجام شده در این حوزه همراه و همگام با معاونت توسعه حل اختلاف است.

وی کار در جهت جلب رضایت خداوند را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: حوزه روابط عمومی گسترده و تخصصی است و تلاش در این حوزه برای کسب رضایت خداوند اجری مثال زدنی به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان به ارزیابی انجام شده از عملکرد روابط عمومی های شوراهای حل اختلاف در سال گذشته براساس 10 شاخص پیش بینی شده اشاره کرد و ادامه داد: استان کرمان در این راستا در گروه دوم قرار گرفته و جز استان های برتر در اجرای شاخص های پیش بینی شده، به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 هزار پرونده قضایی در کرمان به سازش ختم شد

66 هزار پرونده قضایی در کرمان به سازش ختم شد