مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 23:072022-05-26سياسي

آمار فوت شدگان حادثه متروپل به 19 نفر رسید


با تدابیر به کار گرفته شده در این حادثه 39 نفر از هم وطنانمان نجات یافتند که بسیاری از آنها به صورت سرپایی درمان شده اند و به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی، وزیر کشور شامگاه امروز پنج شنبه در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: از ابتدای حادثه متروپل آبادان، استاندار خوزستان به همراه سایر مسئولان وارد صحنه شد و ضمن تشکیل ستاد بحران و تقسیم کار، فعالیت های مربوط به آواربرداری آغاز شد.

وی عنوان کرد: محدودیت فضای موجود، خسارات وارده، اولویت دهی به نجات افراد و یافتن پیکرها، این عملیات را با پیچیدگی خاصی روبرو کرده است.

وزیر کشور بیان کرد: 48 ساعت نخست در بحران ها به عنوان فرصت طلایی تلقی می شود تا بتوانیم افرادی را که در حادثه گرفتار شده اند، نجات دهیم.

وحیدی تصریح کرد: با تدابیر به کار گرفته شده در این حادثه 39 نفر از هم وطنانمان نجات یافتند که بسیاری از آنها به صورت سرپایی درمان شده اند و به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

وی افزود: متأسفانه آمار فوت شدگان حادثه متروپل تا این لحظه به 19 نفر رسیده است.

وزیر کشور ادامه داد: اکنون وارد مرحله خطرزدایی شده ایم و بایستی ناپایداری سازه را برطرف کنیم؛ البته این کار پیچیدگی های فنی خاص خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوت شدگان حادثه متروپل به 19 نفر رسید

آمار فوت شدگان حادثه متروپل به 19 نفر رسید