مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 21:172022-05-26سياسي

جشن «نسیم مهر» در اردبیل برگزار شد


با هدف حمایت از خانواده های بی بضاعت زندانیان، جشن نسیم مهر برای دستگیری از این خانواده ها در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس کل دادگستری استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم جشن نسیم مهر در اردبیل اظهار کرد: هدف اصلی از این برنامه ترغیب خیرین برای کمک و مساعدت به خانواده های بی بضاعت زندانیان بوده تا این اقشار مورد حمایت و پشتیبانی بیشتر قرار گیرند.

حجت الاسلام حسین کثیرلو تصریح کرد: در سطح استان به تعداد 575 زندانی و خانواده آنها از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند و در تأمین نیازمندی خود در غیاب سرپرست خانوار با مشکلاتی روبه رو بوده که دست کمک خیرین به این اقشار می تواند مشکلات و موانع را برطرف کند.

وی گفت: در کنار ستاد دیه برای کمک به آزادسازی این زندانیان، انجمن حمایت از زندانیان استان نیز به صورت مستمر از این خانواده های نیازمند پشتیبانی های لازم را انجام می دهد تا موانع و مشکلات برطرف شده و این خانواده ها بتوانند با دغدغه ای کمتر در زمان زندانی شدن سرپرست خانوار ایام را سپری کنند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل افزود: در استان اردبیل ظرفیت های خوبی برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرخواهانه به وجود آمده که تلاش می کنیم نذورات و مساعدت های مردمی را در مناسبت های مختلف جمع آوری کرده و صرف حمایت از این خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن «نسیم مهر» در اردبیل برگزار شد

جشن «نسیم مهر» در اردبیل برگزار شد