مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:522022-05-26سياسي

128 رزمنده اردبیلی در عملیات بیت المقدس جانفشانی کردند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: 128 رزمنده دوران دفاع مقدس با حضور در عملیات بیت المقدس سلحشوری هایی را در فتح خرمشهر انجام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی واحد ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فاتحان عملیات بیت المقدس در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در این عملیات غرورآفرین 31 شهید تقدیم راه عزتمند اسلام کرده و در فتح خرمشهر مشارکتی فعال داشته است.

وی تصریح کرد: در این مراسم که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، با دعوت از خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، سعی کردیم تا تجلیل و تکریمی را از این خانواده ارزشمند داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در گرامیداشت این ایام، 26 عنوان کتاب نیز رونمایی شد که 22 عنوان آن قبل از سوم خرداد و چهار کتاب نیز امروز مربوط به خاطرات رزمندگان و شعر دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

واحد افزود: امروز تنها راه مقابله ملت ایران با تمام توطئه های استکبار جهانی تقویت روحیه ایثار، جهاد و شهادت است که بیش از هر زمان دیگر می تواند کشور را از آسیب ها و تهدیدها در امان نگه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما باید تجربه گران سنگ عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را در فتوحات پیش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 رزمنده اردبیلی در عملیات بیت المقدس جانفشانی کردند

128 رزمنده اردبیلی در عملیات بیت المقدس جانفشانی کردند