مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:522022-05-26سياسي

حیله گری دشمنان را باید با جهاد تبیین و روح معنوی برطرف کرد


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حیله گری های دشمنان را در مقطع کنونی باید با جهاد تبیین و روح معنویت خنثی کرده و آرمان های نظام اسلامی را مستحکم کنیم.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حیله گری های دشمنان را در مقطع کنونی باید با جهاد تبیین و روح معنویت خنثی کرده و آرمان های نظام اسلامی را مستحکم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین محمدی اصل عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از فاتحان خرمشهر در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: عملیات بیت المقدس در دوران هشت سال دفاع مقدس درخشان ترین مقطع در پیروزی رزمندگان اسلام است که رویه جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

وی تصریح کرد: ما امروز باید این سرمایه بی نظیر را قدر دانسته و از تجربیات به دست آمده در این مقطع حساس بهره ببریم تا کشور ما بتواند در مقابل همه هجمه های استکبار جهانی شایسته و موفق عمل کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امنیت پایدار را ارزنده ترین سرمایه کشور توصیف کرد و گفت: در مقایسه با کشورهای دیگر، امنیت پایداری که در جمهوری اسلامی ایران برقرار شده مرهون فداکاری و ایثارگری رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگانی است که اجازه ندادند در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک این کشور به یغما برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیله گری دشمنان را باید با جهاد تبیین و روح معنوی برطرف کرد

حیله گری دشمنان را باید با جهاد تبیین و روح معنوی برطرف کرد