مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:422022-05-26اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران بومی جزو اولویت ها در خراسان جنوبی است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: حمایت از سرمایه گذاران بومی در گام نخست جزو اولویت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ظهر امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهارداشت: هدف بازدید امروز از مجموعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان در گام نخست عرض خدا قوتی به این مجموعه و تعدادی از  کارخانه های مستقر در منطقه و دوم اینکه از نزدیک با مسائل مشکلات و چالش های واحدهای تولیدی آشنا شده و برای بررسی بیشتر و بهتر در راستای حل آنها بتوانیم گام برداریم.

وی با بیان اینکه ما در این بازدیدها هدفمان براین است تا ضمن آشنایی بیشتر با مشکلات بتوانیم راهکاری مناسب برای حل مشکلات آنها و تصمیم گیری به موقع در اندک زمانی داشته باشیم، تصریح کرد: بعد از بازدید تعدادی کارخانه مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند پای درد و دل تولیدکنندگان نشستیم تا دغدغه های کارخانه داران را بررسی و راهکار لازم اندیشیده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: بیشتر سرمایه گذاران از عدم همکاری مناسب برخی از ادارات گلایه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران بومی جزو اولویت ها در خراسان جنوبی است

حمایت از سرمایه گذاران بومی جزو اولویت ها در خراسان جنوبی است