مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:122022-05-26سياسي

دانشجویان ایده پرداز در قالب پرداخت کمک هزینه حمایت می شوند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه در حرکت قراردادن جوانان به سمت ایده و اجرای آن گامی به سوی توسعه است، گفت: دانشجویان ایده پرداز در قالب پرداخت کمک هزینه حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین کلانتری غروب پنج شنبه در حاشیه بازدید از بازارچه کارآفرینی دانشگاه های سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه زمینه سازی می کنیم تا آیین نامه فعالیت انجمن های علمی بسط و گسترش پیدا کند و شامل فعالیت فناوری نیز شود، ابراز داشت: و با پارک های علم و فناوری دانشجویان ایده پرداز در قالب پرداخت کمک هزینه حمایت می شوند.

وی ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به جوانان را بسیار سفارش کردند، افزود: یکی از راه های تحقق این بند از این بیانیه حمایت از صاحبان ایده و میدان داری به افرادی که بتوانند طرح های خلاقانه خود را به راحتی اجرا و موجب توسعه کشور شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در پاسخ به این پرسش که این وزارت خانه چه طرحی را برای حمایت از دانشجوی نخبه دارد، ابراز داشت: آیین نامه جدیدی در حال تنظیم است تا طبق آن بر اساس فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجو این افراد تسهیلات بنیاد نخبگان هم بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ایده پرداز در قالب پرداخت کمک هزینه حمایت می شوند

دانشجویان ایده پرداز در قالب پرداخت کمک هزینه حمایت می شوند