مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:022022-05-26سياسي

11 توصیه رهبر انقلاب به مجلس؛ انقلابی بمانید


در میان همه توصیه هایی که رهبر معظم انقلاب در دیدار های مختلف با مسئولان نظام کرده است، آن که شاید بیش از همه اهمیت داشته و در دیدار دیروز هم جلوی چشم حضار قرار داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، صبح چهارشنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی در آغاز نیمه دوم دوره یازدهم، به دیدار رهبر انقلاب رفتند که دو دیدار سالیانه آن ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی و تصویری برگزار شده بود.

شاید برای کسانی که تاکنون به حسینیه امام خمینی (ره) نرفتند و بخواهند با فضای این حسینیه و دیدار دیروز با نمایندگان آشنا شوند، خواندن این گزارش، خالی از لطف نباشد.

آخرین باری که به عنوان خبرنگار، به حسینیه بیت رهبری رفتم، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال 90 بود و حالا یازده سال بعد، برای تهیه گزارش از یک دیدار رفتم.

تهران چهارشنبه هم مثل روز قبلش به دلیل آلودگی زیاد و گرد و غبار فراوان که در هوا وجود داشت، تعطیل و خیابان ها نسبت به روز های دیگر خلوت تر بود.

ساعت 9:15 از ورودی خیابان کشوردوست وارد محوطه بیت رهبری شدم و قبل از ورود به حسینیه که باید موبایل و وسایل اضافی را تحویل دهیم، برای آخرین بار اخبار را چک کردم تا ببینم هیئت رییسه مجلس با چه میزان تغییر در دیدار امروز شرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 توصیه رهبر انقلاب به مجلس؛ انقلابی بمانید

11 توصیه رهبر انقلاب به مجلس؛ انقلابی بمانید