مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-26سياسي

فرماندهان جنگ نرم در مقابل دشمنان فرهیختگان عرصه هنرو رسانه هستند


قم_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: امروز دشمنان از همه ظرفیت های خود در حال توطئه علیه ملت ایران هستند و فرماندهان جنگ نرم در مقابل دشمنان فرهیختگان عرصه هنرو رسانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص توجه به عبرت های عاشورایی بیان داشت: در این زمینه رهبر معظم انقلاب فرمود باید دید که چه بر امت گذشته که بعد از 50 سال از ارتحال پیامبر اسلام فرزند ایشان را سر می برند.

وی ادامه داد: امروز در جنگ سختی با دشمنان قرار داریم و دشمنان از همه ظرفیت های خود در حال توطئه علیه ملت ایران هستند و در خط مقدم این جبهه اهالی رسانه و هنرمندان قرار دارند.

حاجی زاده تاکید کرد: باید ظرفیت ها هم افزایی شود و دستمان در دست هم باشد و فرماندهان جنگ نرم در مقابل دشمنان فرهیختگان عرصه هنر و رسانه هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم ابراز داشت: مدیران استان قم باید به صورت مستمر ارتباط معنوی با بانوی کرامت داشته باشند و از این بانوی اسلام برای انجام مأموریت ها استمداد بطلبند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شش هزار و 90 شهید استان قم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا از مهمترین علل برپایی این کنگره ها است.

حاجی زاده ادامه داد: آبان ماه کنگره شهدای قم برگزار خواهد شد که هنرمندان و اهالی رسانه می بایست به ترویج و شناسایی شهیدان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان جنگ نرم در مقابل دشمنان فرهیختگان عرصه هنرو رسانه هستند

فرماندهان جنگ نرم در مقابل دشمنان فرهیختگان عرصه هنرو رسانه هستند