مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-26سياسي

با شهیدان عهد می بندیم در تمام عرصه ها پای ولی خدا بمانیم


امام جمعه رهنان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا در اصفهان گفت: امروز عهد می بندیم اهل جهاد و حاضر در میدان نظامی و جهاد تبیین باشیم و در تمام عرصه ها به پای ولی خدا بمانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان اصفهان بعد از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده با بیان اینکه شهر اصفهان در شب شهادت رییس مکتب شیعیان میزبان این شهیدان است، اظهار داشت: امام صادق(ع) با اینکه چهار هزار شاگرد داشتند اما غریب بودند و قیام نکردند، زمانی که از حضرت سوال کردند چرا قیام نمی کنید در پاسخ این سوال را مطرح کردند که چه مقدار یار دارید؟ و از این پاسخ امام مشخص می شود چهار هزار شاگرد به تنهایی کفایت نمی کند.

وی افزود: امروز عهد می بندیم اهل جهاد و حاضر در میدان نظامی و تبیین باشیم، به قطره قطره خون شهدا قسم می خوریم به پای عهدی که بستیم باشیم و در تمام عرصه ها به پای ولی خدا بمانیم.

محمدی افزود: شهرک نشین های صهیونیستی دنبال گذرنامه های دیگر کشورها هستند چون می دانند گذرنامه هایشان اعتباری ندارد و وعده رهبرمان مبنی بر نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی در حال محقق شدن است.

امام جمعه رهنان تأکید کرد: می دانیم سلام فرمانده هایمان، سلام هایمان به امام عصر است و خون شهید صیاد خدایی ها به زودی گریبان رژیم جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شهیدان عهد می بندیم در تمام عرصه ها پای ولی خدا بمانیم

با شهیدان عهد می بندیم در تمام عرصه ها پای ولی خدا بمانیم