مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:172022-05-26ورزشي

قهرمانی پارتکواندوکاران با کسب چهار سهمیه بازی های پاراآسیایی


تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان، در مسابقات بین المللی امارات ضمن بدست آوردن چهار نشان طلا و ایستادن روی سکوی قهرمانی، موفق به کسب چهار سهمیه با ارزش بازی های پاراآسیایی هانگژو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ رقابت های بین المللی پاراتکواندو امارات تحت عنوان کسب سهیمه بازی های پاراآسیایی در دو گروه مردان و زنان امروز پنجشنبه پنجم خرداد ماه با حضور 46 تکواندوکار از 14 کشور ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس در سالن التیقه شهر شارجه برگزار شد.

تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان با ترکیب مریم عبدالله پور دروزن 47- کیلوگرم، سحر قنبری در وزن 52- کیلوگرم، رزا ابراهیمی در وزن 57- کیلوگرم و لیلا میرزایی در وزن 65+ کیلوگرم در این رقابت ها حضور داشت که در نهایت هر چهار نماینده ایران موفق به کسب مدال طلا و سهمیه حضور بازی های پاراآسیایی هانگژو شدند.

مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم در دور نخست در قرعه استراحت بود و درمرحله نهایی به مصاف حریفی از قزاقستان رفت که توانست با اقتدار و با نتیجه 45 بر 6 این تکواندو کار قزاقی را شکست دهد و نشان طلای این وزن را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی پارتکواندوکاران با کسب چهار سهمیه بازی های پاراآسیایی

قهرمانی پارتکواندوکاران با کسب چهار سهمیه بازی های پاراآسیایی