مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-26اقتصادي

400هزار لیتر روغن صنعتی موتور خودرو احتکار شده کشف شد


400هزار لیتر روغن صنعتی موتور خودرو احتکارشده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان کشف شد.

- بندرعباس - 400هزار لیتر روغن صنعتی موتور خودرو احتکارشده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اباذر سالاری بیان داشت: سپاه پاسداران در راستای حمایت از معیشت مردم و کمک به بخش های دولتی و برای اجرای هر چه بهتر طرح های اقتصادی علاوه بر ایفای نقش در حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی و نظارت بر بازار و شبکه توزیع به منظور مقابله با گران فروشی با کمک سایر دستگاه های نظارتی اعم از مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی در زمینه برخورد قاطع با محتکرین و کشف و شناسایی انبارهای غیر مجاز و اماکن غیر قانونی دپو کالا نیز فعالیت های مناسبی تا کنون داشته است.

سردار سالاری افزود، اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در سازمان اطلاعات سپاه استان هرمزگان به مدد الهی و بهره گیری از ظرفیت ابزارهای فنی و اطلاعاتی و بسیج مردمی در شهرستانهای تابعه موفق به کشف و شناسایی اماکن غیر مجاز کالا و انبارهای احتکار شده و تاکنون صدها تن کالای اساسی را کشف و با هماهنگی مراجع قانونی وارد شبکه عرضه نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400هزار لیتر روغن صنعتی موتور خودرو احتکار شده کشف شد

400هزار لیتر روغن صنعتی موتور خودرو احتکار شده کشف شد