مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:122022-05-26سياسي

چرا مجلس یازدهم انقلابی است؟


مجلس یازدهم تلاش می کند در دو بُعد نظارت و قانون گذاری در ریل«انقلابی گری»حرکت کند،بخصوص که فرمایشات اخیر رهبر انقلاب بعنوان «مانیفست انقلابی گری» پیش روی نمایندگان قرار دارد.

- مجلس یازدهم تلاش می کند در دو بُعد نظارت و قانون گذاری در ریل انقلابی گری حرکت کند،بخصوص که فرمایشات اخیر رهبر انقلاب بعنوان مانیفست انقلابی گری پیش روی نمایندگان قرار دارد.

مقام معظم رهبری روز گذشته در جریان دیدار رییس و نمایندگان مجلس شورای با اشاره به تعبیر سابق خود از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی ، فرمودند: بعضی ها از این تعبیر خوش شان نیامد اما این یک تعبیر حقیقی بود چرا که مردم نمایندگانی را برای این مجلس انتخاب کردند که شعارها و جهت گیری ها آنها انقلابی بود.

پیش از این نیز رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با مجلس شورای اسلامی (99/04/22) از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید و انتظار یاد کرده بودند، مجلس یازدهم چه ویژگی ها و عملکردی داشته است که می توان آن را انقلابی دانست؟ برای پاسخ به پرسش به چند محور زیر می توان اشاره کرد: 1- الوعده وفا ؛ یکی از شعارهای اصلی اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم، حاکم شدن شفافیت بر آرا و امور مجلس شورای اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مجلس یازدهم انقلابی است؟

چرا مجلس یازدهم انقلابی است؟