مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-26سياسي

اطلاعاتی از ساختمان های ناایمن تهران در برنامه «تهران 20»


برنامه «تهران 20» چهارم خرداد ماه، با حضور دکتر «مهدی عباسی» رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران به بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در برنامه تهران 20 طی ارتباط تلفنی با مهندس هادی محضرنیا سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص تاخیر در به روز رسانی سامانه تهران من گفتگو شد.

مهدی عباسی در پاسخ به سوال مجری برنامه با مضمون آن که چرا شفافیت ساختمان های ناایمن به سرانجام نمی رسد؟ توضیح داد: این طور نیست که هیچ اقدامی صورت نگرفته باشد.

از 129 ساختمان بسیار پرخطر، تعدادی در مسیر ایمن سازی قرار گرفته، که با این حال هم از شرایط مطلوب فاصله دارد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران حادثه ساختمان متروپل آبادان را به مردم ایران و آبادان تسلیت گفت و افزود: طبق اطلاعات اولیه ای که بدست آوردم، تیم مدیریتی حاکم وقت به دلیل اولویت هایی نظیر توسعه شهری و رونق بخشی به شهر، روندکار را بدون توجه به استانداردهای لازم سرعت داده است و نتیجه ی عدم توجه به مراحل اصولی ساخت و ساز، فاجعه آفرین شد.

همچنین در این برنامه طی تماس تلفنی با هادی محضرنیا سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص تاخیر در به روز رسانی سامانه تهران من گفتگو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعاتی از ساختمان های ناایمن تهران در برنامه «تهران 20»

اطلاعاتی از ساختمان های ناایمن تهران در برنامه «تهران 20»