مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-26سياسي

ممنوعیت صدور مجوز معادن شن و ماسه در خلخال/ راه های عشایری شهرستان خلخال مرمت می شود


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: صدور هرگونه مجوز معادن شن و ماسه در خلخال ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با محوریت بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی با حضور 7 تن از مدیران کل و معاونین دستگاه های خدمات رسان استان برگزار شد، اظهار کرد: با هدف حفظ محیط زیست، آرامش و امنیت مردم و جلوگیری از تخریب جاده ها، صدور مجوز برای معادن شن و ماسه در خلخال ممنوع شد.

وی از سرعت بخشی فعالیت های جهاد کشاورزی استان برای تکمیل سد بلیل و ادامه ساخت سدها خبر داد و افزود: بررسی مشکلات منطقه و نظارت برای حسن اجرای پروژه ها و فعالیت دستگاه ها در دستور کار نمایندگان است و در فصل عمران روستایی 19 روستا در برنامه طرح هادی و بازنگری خلخال قرار دارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس ادامه داد: در 39 روستای شهرستان خلخال، اینترنت، تلفن ثابت و بی تی اس های مخابراتی طی سال 1401 راه اندازی می شود و 270 کیلومتر از شبکه برق خلخال نیز در تمامی مسیرها به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

  نظری از قول مدیرکل راهداری استان در آسفالت 42 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان خبر داد و بیان کرد: ساخت بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی و بلوار خروجی علی آباد به سمت اردبیل نیز با قوت ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صدور مجوز معادن شن و ماسه در خلخال/ راه های عشایری شهرستان خلخال مرمت می شود

ممنوعیت صدور مجوز معادن شن و ماسه در خلخال/ راه های عشایری شهرستان خلخال مرمت می شود