مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-26فرهنگي

آقای جبلی! اظهارات شما همانا ریشه گسست هنرمندان از رسانه ملی است


جناب جبلی! ای کاش به جای نگاه سلبی و تهدید محور، نگاهی فرصت محور داشتید؛ تا با همبستگی محتواهای تولید شده در صنعت نمایش خانگی و رسانه ملی قدم موثری به سود مردم ایران برداریم.

- آقای جبلی! اظهارات شما همانا ریشه گسست هنرمندان از رسانه ملی است جناب جبلی! ای کاش به جای نگاه سلبی و تهدید محور، نگاهی فرصت محور داشتید؛ تا با همبستگی محتواهای تولید شده در صنعت نمایش خانگی و رسانه ملی قدم موثری به سود مردم ایران برداریم.

چند نهاد صنفی مرتبط با فیلم در بیانیه ای خطاب به رییس صدا و سیما نسبت به سخنان وی در جمع دانشجویان که برخی فیلم های پخش شده از پلتفرم های خانگی را ؛ متن کامل بیانیه کمیته موانع تولیدات فرهنگی متشکل از صنوف کانون کارگردان ایران، اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران و انجمن صنفی شرکت های ویدئویی آنلاین خطاب به رییس صداوسیما جمهوری اسلامی به شرح زیر است: جناب آقای پیمان جبلی رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جناب عالی روز گذشته در جمع برخی دانشجویان فرمودید: هیچ کدام از شما به هیچ وجه همراه خانواده محترم تان حاضر به نشستن پای یکی از قسمت های یکی از سریال هایی که همین الان دارد از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، نخواهید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای جبلی! اظهارات شما همانا ریشه گسست هنرمندان از رسانه ملی است

آقای جبلی! اظهارات شما همانا ریشه گسست هنرمندان از رسانه ملی است