مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-26بين الملل

پوتین: تحریم روسیه، خودِ کشورهای غربی را تحت تأثیر قرار می دهد


رییس جمهور روسیه با اشاره به فشار تحریم های غرب علیه روسیه در پی جنگ اوکراین تصریح کرد تحریم ها غرب را تحت تأثیر قرار می دهد و 40 سال است که چنین تورمی در اقتصادهای توسعه یافته وجود نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) در جلسه عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا با اشاره به تلاش غرب برای منزوی کردن روسیه از طریق فشار تحریم ها گفت که روسیه شروع به کسب صلاحیت های جدید کرده است و بر حوزه های پیشرفت متمرکز شده است.

خبرگزاری روسی ریانووستی در این خصوص گزارش کرد، پوتین تصریح کرد: اما علی رغم تحریم ها، می توان همه چیز را مطابقت داد.

همه چیز به شیوه ای جدید قابل ساختن است که البته بدون ضرر هایی در مراحلی خاص امکانپذیر نیست اما همین مسائل به این حقیقت منتهی می شود که ما از جهاتی قوی تر شویم و در این صورت، ما شایستگی های جدیدی به دست می آوریم و در زمینه های پیشرفت بر روی منابع اقتصادی، مالی و اداری خود شروع به تمرکز می کنیم .

بر اساس این گزارش، رییس جمهور روسیه در ادامه با اشاره به خروج تعدادی از شرکت ها از روسیه گفت که مسکو جای این شرکت ها را پر خواهد کرد و قرار نیست که چیزی تغییر کند و به فشار تحریم ها اشاره کرد و گفت: قطعاً چیزهای زیادی در حوزه جایگزینی واردات در سال های گذشته انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: تحریم روسیه، خودِ کشورهای غربی را تحت تأثیر قرار می دهد

پوتین: تحریم روسیه، خودِ کشورهای غربی را تحت تأثیر قرار می دهد