مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:122022-05-26سياسي

سردار ایزدی: ترویج فرهنگ ایثار، نیازمند یک نقشه راه جامع است


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سرلشکر ایزدی امروز در نخستین همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در شیراز برگزار شد، با تاکید بر اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید فقط به ظواهر پرداخت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، تداوم حرکت های بزرگان در عصر غیبت است.

وی با بیان اینکه انسان تکامل یافته یعنی کسی که وارسته و وابسته به عقیده و ایمان است و ایثار و شهادت وابستگی به این عقیده و ایمان را ترجمه می کند، افزود: تکامل جامعه ای که این فرهنگ در آن وجود دارد، مانند تکامل روح در قالب جسم است.

رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، بعثت دائمی را مهم برشمرد و تصریح کرد: انسان در بعثت اول آرمان و جهان بینی پیدا می کند و در بعثت دوم در راهش جهاد کرده و مسیر صلاح را می یابد.

وی با بیان اینکه نماد شکست ارتش بعثی، فتح خرمشهر بود، ادامه داد: امام راحل فرمودند فتح خرمشهر فقط فتح خاک نیست، بلکه حفظ ارزش های اسلامی است.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرف جدیدی در دنیا عرضه داشت و سیاست و معنویت را با هم عجین کرد، افزود: انسان ها بر اساس فطرت می توانند مسیر صحیح را طی کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس در راهی که امام ترسیم کرد گام برداشتند، گفت: برای پیشبرد فرهنگ ایثار و شهادت باید همان مسیر را که شهدا رفته اند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ایزدی: ترویج فرهنگ ایثار، نیازمند یک نقشه راه جامع است

سردار ایزدی: ترویج فرهنگ ایثار، نیازمند یک نقشه راه جامع است