مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-26سياسي

150 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مستقر می شوند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: در راستای انجام وظیفه نظارتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و احیا فرهنگ نظارت، 150 گروه جهادی برای پیگیری حل مسائل و مشکلات مردم در دستگاه های دولتی مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام سیدابراهیم میرعباس زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تقویت رویکرد مطالبه گری مردم از مسؤولان به دنبال ترویج و احیای سنت امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی استان اردبیل است.

وی با اشاره به ضرورت ورود تخصصی تر به عرصه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: 150 گروه تخصصی جهادی در قالب گروه 5 نفری در محل ادارات استان در جهت همراهی مردم و مطالبه گری از مسئولین در جهت کاهش مسائل و مشکلات شهروندان مستقر خواهند شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ادامه داد: همزمان با 8 خردادماه همایش حلف الفضول در سالن ولایت برگزار می شود که در آن اهداف و مسائل تبیین و پیمان مطالبه گری برای احیای حقوق مردم منعقد می گردد.

اهمیت عفاف در کلام میان ارباب رجوع و کارکنان ادارات میرعباس زاده بیان کرد: عفاف در کلام موضوعی است که در ادارات و در بین ارباب رجوع و مسئول جای کار دارد و فرهنگ درست در این باره باید نهادینه و عفت در کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مستقر می شوند

150 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مستقر می شوند