مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-26اجتماعي

خیزش موقت گرد و خاک در برخی مناطق استان تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران امروز( 5 خرداد ماه) صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در بعضی نقاط استان خیزش موقت گرد و خاک محتمل است.

- ، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در برخی نواحی گاهی نیمه ابری و در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد، برای امروز گاهی همراه با وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک (به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان و در ساعات بعدازظهر) پیش بینی می شود.

در روزهای پنجشنبه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه( 5، 7، 8 و 9 خردادماه) در ارتفاعات و نواحی شمال شرق استان رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای 6 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده اند.

آسمان تهران فردا (6 خرداد ماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و طی شنبه (7 خرداد ماه) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 30 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش موقت گرد و خاک در برخی مناطق استان تهران

خیزش موقت گرد و خاک در برخی مناطق استان تهران