مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-26اجتماعي

حمایت آموزش و پرورش از نهادهای انقلابی و مذهبی برای تاسیس مدارس غیر دولتی


مشارکت در امر تعلیم و تربیت موضوعی است که همه ذینفعان تعلیم و تربیت باید در این زمینه فعال باشند اگر این اتفاق نیفتد آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند از عهده این مسئولیت سنگین ومهم وپیچیده برآید.

- مشارکت در امر تعلیم و تربیت موضوعی است که همه ذینفعان تعلیم و تربیت باید در این زمینه فعال باشند اگر این اتفاق نیفتد آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند از عهده این مسئولیت سنگین ومهم وپیچیده برآید.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش گفت: مبنای کاری آموزش و پرورش برای آینده مدارس غیردولتی حمایت و صدور مجوز برای افراد صاحب صلاحیت های حرفه ای مدرسه داری، و مدارس غیر دولتی وابسته به دستگاه ها و نهادهای انقلابی و مذهبی است که مدرسه با رویکردهای آموزشی وتربیتی و فرهنگی ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمود زاده در جمع اعضای شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی آذربایجان غربی افزود: به دنبال تسهیل امور و مانع زدایی در جهت صدور مجوز کسب وکار برای فعالیت های آموزشی وپرورشی مدارسی که متناسب با سند تحول بنیادین برنامه ریزی می کنند، هستیم.

وی با بیان اینکه معلمان نقش اساسی در تعلیم وتربیت آینده سازان این مرز و بوم دارند گفت: باید تمام همت خود را در جهت استاندارد سازی وتوانمند سازی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آموزش و پرورش از نهادهای انقلابی و مذهبی برای تاسیس مدارس غیر دولتی

حمایت آموزش و پرورش از نهادهای انقلابی و مذهبی برای تاسیس مدارس غیر دولتی