مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-26حوادث

خسارت سیل به راه های پارس آباد و اصلاندوز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی ظهر امروز در بازدید از عملیات بازگشایی و پاکسازی سیلاب محور بران اصلاندوز اظهار کرد: بر اثر سیلاب 5 دستگاه پل و 7 کیلومتر راه اصلی فرعی و روستایی در محورهای اصلاندوز - بران و جعفرآباد دچار خسارت شده اند.

وی افزود: اکیپ های راهداری از همان ابتدای وقوع سیل در محورها حضور فعال داشته و نسبت به بازگشایی، لجن برداری و پاک سازی آثار سیلاب از سطح جاده و تحکیم شانه و ایمن سازی پل های آسیب دیده در محورهای آسیب دیده اقدام کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به این که راهداران پرتلاش در حال ریزش برداری مصالح تجمیع شده در شانه راه به دلیل سیلاب محور سربند - اردبیل هستند، ادامه داد: اکیپ های راهداری در حال انجام ادامه عملیات اصلاح آب شستگی شانه راه محور بران - جعفرآباد هستند.

سیل به 40 روستای اصلاندوز خسارت وارد کرد صمد روحی، فرماندار اصلاندوز نیز با اشاره به این که بارش شدید باران و وقوع سیل به 40 روستا در شهرستان اصلاندوز خسارت زده است، بیان کرد: 25 روستا از قنبرلو تا قوری چای و 15 روستا در شرق دره رود اصلاندوز در اثر سیل دچار خسارت شدند که میزان آن در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به راه های پارس آباد و اصلاندوز

خسارت سیل به راه های پارس آباد و اصلاندوز