مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-26سياسي

رفع مشکلات استان به توان مدیریتی مسئولان وابسته است/ درگیر حواشی نشویم


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم وحدت و انسجام در همه مسئولان استانی گفت: رفع بسیاری از مشکلات ربطی به تامین اعتبار ندارد بلکه به عرضه و توان مدیریتی مسئولان وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان قسم خورده ملت ایران همه تلاش خود را برای زمین زدن نظام و جلوگیری از خوداتکایی و پیشرفت اقتصادی کشور به کار بسته و اکنون نیز روی ناامید کردن مردم از دولت تمرکز کرده اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاثیرات شگرف طرح جدید دولت در باز شدن گره های کور اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در این شرایط همه مدیران باید با حفظ انسجام و وحدت حرکت کنند و به غیر از کار شبانه روزی درگیر هیچ مسئله دیگری نشوند.

وی تاکید کرد: مهم ترین رکن کار جهادی حفظ انسجام و وحدت است لذا از همه مدیران و نیروهای انقلابی خواستارم به جای درگیر شدن با حواشی و اختلافات، همه تلاش و تمرکز خود را در این شرایط حساس روی رفع مشکلات استانی و خدمت به مردم قرار دهند.

حیدری افزود: رفع بسیاری از مشکلات مردم استان ربطی به تامین اعتبار ندارد بلکه به عرضه و توان مدیریتی بستگی دارد به طور مثال شهرک منظریه شهرکرد بدون ریالی تامین اعتبار صرفا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات استان به توان مدیریتی مسئولان وابسته است/ درگیر حواشی نشویم

رفع مشکلات استان به توان مدیریتی مسئولان وابسته است/ درگیر حواشی نشویم