مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:022022-05-26حوادث

کشف 13 تن روغن خوراکی احتکاری در زاهدان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 13 تن روغن خوراکی احتکاری در بازرسی ازیک انبار مواد غذایی در شهرستان زاهدان خبر داد.

-  سردار احمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیر زیادی ارزاق عمومی در انباری واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع به همراه  مأموران سازمان صمت به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور مقدار 13 تن روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اقلام احتکاری کشف شده توسط کارشناسان بیش از 7میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه مالک انبار پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار طاهری در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با محتکران و قاچاقچیان ارزاق عمومی با بیان اینکه احتکار کالا از عوامل اصلی اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور است از شهروندان خواست در صورت اطلاع هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد در زمینه احتکار و یا قاچاق کالا، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 13 تن روغن خوراکی احتکاری در زاهدان

کشف 13 تن روغن خوراکی احتکاری در زاهدان