مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:472022-05-26اقتصادي

صدور نخستین دامدار کارت 2میلیارد ریالی در شعبه مرکزی بانک کشاورزی ایرانشهر


در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور، نخستین دامدار کارت بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان با اعتبار بالغ بر 2میلیارد ریال در شعبه مرکزی ایرانشهر صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ 10 درصد را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور دامدار کارت در قالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تأمین نهاده های مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود 10 درصد پرداخت می کند.

در همین راستا، نخستین دامدار کارت استان سیستان و بلوچستان، با اعتبار بالغ بر دو میلیارد ریال، پیش از ظهر امروز، پنجشنبه پنجم خردادماه، در شعبه مرکزی ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان، صادر و به نخستین دامدار متقاضی، تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور نخستین دامدار کارت 2میلیارد ریالی در شعبه مرکزی بانک کشاورزی ایرانشهر

صدور نخستین دامدار کارت 2میلیارد ریالی در شعبه مرکزی بانک کشاورزی ایرانشهر