مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-26سياسي

چرا بایدن باید توهمات دولت ترامپ علیه ایران را کنار بگذارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ واشینگتن پُست در گزارشی، به دولت بایدن توصیه کرده که در سیاست خارجی خود در قبال ایران، به هیچ عنوان در دام توهمات ترامپ نیفتد و به نحوی واقع بینانه، - ما آمریکایی ها نباید به خود بقبولانیم که اقدام ترامپ در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درفهرست سازمان های تروریستی آمریکا، اقدامی بزرگ و قابل توجه بوده است.

این یک توهم است و به هیچ عنوان واقعیت ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ واشینگتن پُست در گزارشی، به دولت بایدن توصیه کرده که در سیاست خارجی خود در قبال ایران، به هیچ عنوان در دام توهمات ترامپ نیفتد و به نحوی واقع بینانه، تعامل و دیپلماسی با ایران را در پیش گیرد.

این روزنامه آمریکایی به طور خاص استدلال می کند، اقدام دولت ترامپ در گنجاندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی آمریکا (FTO)، هیچ ارزش عملی نداشته و صرفا نمودی عینی از رویه های عاری از منطق و بی تدبیری این دولت بوده است.

اقدامی که خسارات زیادی را نیز برای منافع ملی آمریکا به همراه داشته است.

واشینگتن پُست در این رابطه می نویسد: پس از فراز و نشیب های فراوان و بیم هایی که نسبت به فروپاشی روند مذاکرات در قالب معادله اتمی ایران وجود داشت، اینطور به نظر می رسد که مذاکرات اتمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بایدن باید توهمات دولت ترامپ علیه ایران را کنار بگذارد؟

چرا بایدن باید توهمات دولت ترامپ علیه ایران را کنار بگذارد؟