مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-26اقتصادي

اعمال محدودیت در بخش هایی از نیروگاه شهید رجایی با هدف کاهش آلودگی هوا


از امروز بخشی از واحدهای نیروگاه شهید رجایی که سوخت مازوت مصرف می کردند محدود شده و پیگیر هستیم سهم بیشتری از گاز را در اختیار این نیروگاه قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از یک مجتمع پرورش مرغ تخمگذار اظهار کرد: استان در تولید تخم مرغ، مرغ اجداد و جوجه کشی جزو استان هایی است که حرف برای گفتن دارد و در مرغ اجداد وضعیت استان بی رقیب و منحصر به فرد است.

اعلایی گفت: در شرایط جدید اقتصادی کشور و اجرای اصلاح نظام یارانه ای، واحدهای تولیدی مرغ و تخم مرغ خود را آماده فضای جدید می کنند و دولت حمایت های لازم را برای ارتقای بهره وری و ایجاد ظرفیت های موجود انجام می دهد.

استاندار قزوین اضافه کرد: با اجرای فضای جدید شاهد یک اقتصاد رقابتی در بین واحدهای تولیدی خواهیم بود و امیدواریم این واحدها بتوانند فضای تولیدی بهتری را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: طرح اصلاح یارانه ها برای تعدادی از کالاها بوده است، باتوجه به اینکه این طرح در تقاضا تاثیرگذار بوده است واحدهای عرضه کننده، کالاهای مورد نیاز را با میزان کمتری تهیه می کنند و مشکلی به آن معنا وجود ندارد و کالا به میزان کافی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در بخش هایی از نیروگاه شهید رجایی با هدف کاهش آلودگی هوا

اعمال محدودیت در بخش هایی از نیروگاه شهید رجایی با هدف کاهش آلودگی هوا