مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-26سياسي

رییس کمیسیون بهداشت مجلس: 6 هزار پزشک و پرستار ایرانی مهاجرت کردند


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین فضایی ایجاد شده که انگیزه را از پزشکان گرفته به طوری که در طی دو سه سال گذشته 6 هزار نفر از پزشکان و پرستاران از کشور خارج شده و به کشورهای اروپایی و آمریکا مهرجت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع خیرین سلامت کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: حدود یک سال و نیم پیش برای سفر به این استان دعوت شدم که به سبب کرونا این توفیق حاصل نشد.

وی تصریح کرد: با تلاش جهادگران حوزه سلامت، کشور ما جزو کشورهای پیشکسوت در کنترل بیماری منحوس کرونا بوده و اولین سفر خود را طبق قول داده شده به این استان انتخاب کردم.

مصوبه مجلس برای رفع مشکل کمبود پزشک در مناطق محروم رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد این واقعیتی بود که وجود داشت.

شهریاری با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان و برخی دیگر از مناطق محروم کشور مانند خراسان جنوبی در حوزه سلامت وضعیت خوبی ندارد، یادآور شد: متأسفانه در این استان ها فرد بیمار باید 300 کیلومتر راه را طی کرده تا خود را به مراکز درمانی درست برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون بهداشت مجلس: 6 هزار پزشک و پرستار ایرانی مهاجرت کردند

رییس کمیسیون بهداشت مجلس: 6 هزار پزشک و پرستار ایرانی مهاجرت کردند