مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-26سياسي

بیانیه رهبر معنوی انقلاب بحرین درباره انتخابات پارلمانی 2022


رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه ای در خصوص انتخابات پارلمانی آتی این کشور تاکید کرد که اگر این انتخابات به حل مشکلات مردم نمی انجامد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آیت الله عیسی قاسم ، رهبر معنوی انقلاب بحرین در خصوص انتخابات پارلمانی فراروی این کشور، با صدور بیانیه ای، موضع خود را اعلام کرد.

  به نوشته وبگاه المقاوم ، وی تصریح کرد که باید انتخاباتی برگزار شود که مشکلات مردم را حل کند در غیر این صورت  خواستار عدم مشارکت مردمی است.

مشارکتی که بخواهد بر ظلم و استبداد حکومت بیافزاید، نباید صورت گیرد.

در متن این بیانیه که به تاریخ 25 می منتشر شده، آمده است: کوتاه آمدن ملت ها از حقوق سیاسی خود -و سایر حقوقشان- در مقابل دولت ها جنایت بزرگی است که باعث فساد هر دو طرف می گردد.

نظر صحیحی که جایی برای مناقشه ندارد این است که یا انتخاباتی برگزار شود که در آن حل مشکلات مردم باشد یا عدم مشارکت مردمی که بخواهد بر ظلم و استبداد حکومت بیافزاید .

وی تصریح کرد: اما آن هایی که به دنبال پول و منصب هستند نه گوش شنیدن حرف حق را دارند و نه نگران مشکلات و مصائب ملت ها هستند.

صحبت از انتخابات، باعث می شود مردم حق و حقوق شهدا و زندانیانی که در این راه شکنجه شده اند را بیشتر به یاد آورند و غیرت مردم درباره دین و کرامتشان را افزایش می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رهبر معنوی انقلاب بحرین درباره انتخابات پارلمانی 2022

بیانیه رهبر معنوی انقلاب بحرین درباره انتخابات پارلمانی 2022