مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-26سياسي

توافق جهت راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی بنیاد شهید در کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی بنیاد شهید ویژه جانبازان و ایثارگران در نشست با رییس بنیاد شهید کشور نیز مورد توافق قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در نشست با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: موضوعات مختلفی در این نشست در رابطه با ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا مورد بحث قرار گرفت و یکی از موضوعات مورد توافق خانه ایثار است و بخشی از مجموعه آماده است با تجهیز 110 تخت آماده ارائه خدمات شود که توافق شد هر چه سریع تر کار دنبال و طی یک سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: برآورد می شود برای خانه ایثار 250 میلیارد تومان هزینه نیاز باشد تا این مجموعه در مرکز استان کرمان تجهیز شود.

  پورابراهیمی تصریح کرد: ایجاد زائرسرا برای زائران قبر شهید حاج قاسم سلیمانی در این نشست مورد بحث قرار گرفت و قرار شد کار مطالعاتی برای حضور جمعیت بزرگی که در طول سال از سراسر کشور به کرمان می آیند انجام شود و تاکید کردیم دولت دراین بحث زمین را در اختیار قرار بدهد و این اتفاق مهم بیفد و مقرر شد گزارش مطالعاتی طی دو ماه آینده صورت بگیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان داشت: راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی بنیاد شهید ویژه جانبازان و ایثارگران در نشست با ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق جهت راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی بنیاد شهید در کرمان

توافق جهت راه اندازی بیمارستان 700 تختخوابی بنیاد شهید در کرمان