مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-26سياسي

جزییات درگیری عوامل شهرداری و کارگران ساختمانی در فردیس


شب گذشته ویدیویی در خصوص درگیری عوامل شهرداری با کارگران ساختمانی و مالک بیمارستان آرین در فضای مجازی منتشر شد که شهردار فردیس در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد و عدم ارائه استحکام بنا و ممانعت مالک از بازدید عوامل شهرداری از عملیات احداث بنا را عامل درگیری دانست.

- محمد رضا آژیر، شهردار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص انتشار فیلمی مبنی بر درگیری میان عوامل شهرداری و کارگران ساختمانی، گفت: این مجموعه دارای تخلف ساختمانی است و دستور توقف سازه تا رسیدگی به موضوع در کمیسیون ماده 100  چندین بار توسط شهرداری صادر شده و مورد توجه مالک واقع نشده است.

  وی با بیان اینکه علی رغم پیگیری های متعدد متاسفانه عوامل اجرایی این مجموعه از ارائه استحکام بنا به شهرداری خودداری کرده اند، افزود: در پی طرح درخواست توسعه ساختمان و راه اندازی بیمارستان در ساختمان موسوم به آرین و طرح موضوع در کمیسیون ماده 5، با توجه به حساسیت ایمنی بیمارستان ها در ضوابط و مقررات شهرسازی مقرر شد مالک بیمارستان نسبت به ارائه گواهی استحکام بنا و معرفی زمین جهت تامین پارکینگ های مورد نیاز اقدام کند.

 شهردار فردیس با بیان اینکه مالک با سوءاستفاده از عنوان بیمارستان بر خلاف ضوابط اقدام به ساخت و ساز کرده است، توضیح داد:  علیرغم تخلفات گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درگیری عوامل شهرداری و کارگران ساختمانی در فردیس

جزییات درگیری عوامل شهرداری و کارگران ساختمانی در فردیس