مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:172022-05-26سياسي

کسب رتبه دوم کشوری در سند تحول قضایی توسط دادگستری کرمانشاه


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، از کسب رتبه دوم کشوری توسط دادگستری استان کرمانشاه بر پایه معیارهای سند تحول قضایی در پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، اظهار کرد: در نشست شورای معاونین دادگستری استان که با حضور روسا و دادستان های حوزه های قضایی تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تبریک به مجموعه قضایی و اداری استان کرمانشاه و تقدیر از خدمات و زحمات همه قضات و کارکنان، اظهار کرد: این موفقیت در حالی به دست آمده است که دادگستری استان کرمانشاه در پایان تیرماه 1398 در رتبه 21 کشوری بوده است.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته در چارچوب سند تحول قضایی در گام اول، در مهرماه 1399 رتبه دادگستری استان کرمانشاه از رتبه 21 به رتبه 15 کشوری ارتقاء یافت.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: تا پایان مهرماه 1400 رتبه استان کرمانشاه با ارتقاء سه پله ای به رتبه 12 کشوری رسید.

وی اضافه کرد در پایان دی ماه 1400 با تلاش گسترده ای که صورت گرفت رتبه استان از 12 کشوری با ارتقا 8 پله ای به رتبه 4 کشوری صعود کرد و در همان زمان اعلام شد ضمن حفظ این جایگاه باید تلاش بیشتری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه دوم کشوری در سند تحول قضایی توسط دادگستری کرمانشاه

کسب رتبه دوم کشوری در سند تحول قضایی توسط دادگستری کرمانشاه