مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 10:122022-05-26سياسي

لزوم توجه بیشتر مسئولان به شهرستان پرظرفیت بروجن


سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن با تشریح چالش ها و ظرفیت های شهرستان بروجن، گفت: رشد و توسعه این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی صبح امروز در شورای اداری شهرستان بروجن گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف است اما برخی از این ظرفیت ها مغفول مانده و رشد و توسعه بیش از پیش این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی و ملی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن ادامه داد: نبود زیرساخت های کشاورزی، دامپروری و احداث گلخانه و همچنین مشکلات چندین و چندساله این شهرستان در زمینه تامین آب شرب و کشاورزی و محدودیت استفاده از منابع، از جمله مهم ترین مشکلات این شهرستان است.

وی ادامه داد: شهرستان بروجن با توجه به داشتن نیروی انسانی متخصص، تحصیل کرده و متعهد و همچنین داشتن ظرفیت های بی شمار، همواره در سطح ملی و استانی حرفی برای گفتن داشته است لذا از همه مسئولان توجه بیشتر برای رفع مشکلات این شهرستان را خواستاریم.

کرمی خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای پروژه های جاده ای، تامین اعتبار برای اجرای هرچه سریع تر پروژه های بهداشت و درمان و پروژه های آبرسانی، از جمله مطالباتی است که رشد و توسعه این شهرستان به آن ها گره خورده لذا امیدواریم در این دولت جهادی رفع مشکلات این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر مسئولان به شهرستان پرظرفیت بروجن

لزوم توجه بیشتر مسئولان به شهرستان پرظرفیت بروجن