مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-26سياسي

بعضی ساخت وسازها پیوست پدافندعامل و غیرعامل ندارند


رییس سازمان اورژانس کشور با بیان این که خیلی از ساخت و سازها در کشور پیوست پدافند عامل و غیرعامل ندارند، گفت: وقتی در ساخت منابع فیزیکی از رعایت کردن استانداردها عدول کنیم شاهد حوادثی همچون متروپل آبادان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جعفر میعادفر روز پنجشنبه در گرگان اظهارداشت: رعایت استانداردها همان پدافند غیرعامل است که برای رعایت آن، آموزش شرط اساسی و مهم است.

وی بیان کرد: وقتی ساختمانی ساخته می شود براساس محاسبات فنی باید احداث گردد و افراد و واحدهای فنی دیگر باید آن را تایید کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مساله متروپل آبادان کسانی که به نوعی تَرک فعل کردند باید مورد پیگیری و رصد قرار گیرند تا درس عبرتی برای دیگران باشد و آنها از استانداردها عدول نکنند.

رییس سازمان اورژانس کشور یادآور شد: این حادثه نشان داد پدافندهای زیرساختی قوی نبوده و خیلی ساخت و سازهای ما پیوست پدافندی عامل و غیرعامل ندارند که باید به این مهم توجه اساسی شود.

میعادفر افزود: اگر در بحث سایبری، فرهنگی، اجتماعی و شیمیایی و فیزیکی پدافند غیرعامل را رعایت نکنیم آسیب های زیادی به کشور وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که بسیاری کارهای ما در بخش آی تی (IT) است، اگر آموزش پدافند غیرعامل را فرا نگیریم، این بخش هک خواهد شد و سیستم کل کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی ساخت وسازها پیوست پدافندعامل و غیرعامل ندارند

بعضی ساخت وسازها پیوست پدافندعامل و غیرعامل ندارند