مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-26سياسي

تفاهم نامه همکاری مشترک مابین ارتش و وزارت ارتباطات امضا شد


تفاهم نامه جامع همکاری های مشترک بین ارتش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا شد.

- ، تفاهم نامه جامع همکاری های مشترک مابین ارتش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید.

فرمانده کل ارتش در آیین امضای تفاهم نامه با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: تحریم ها بیش از همه متوجه نیروهای مسلح بوده و آنچه امروز از توانمندی های ارتش و سایر نیروهای مسلح مشاهده می کنید درصد کمی از توانمندی دفاعی ما است و همه این دستاوردهای رزمی و دفاعی نیروهای مسلح در اوج سختی ها و تحریم ها رخ داده و این به مدد خداوند و کار جهادی نیروهای ولایی است.

سرلشکر موسوی افزود: دشمنان در عرصه فناوری اطلاعات سرمایه گذاری زیادی کرده اند و طبیعتاً ما نیز باید طوری کار و برنامه ریزی کنیم که از آنها عقب نباشیم بلکه یک قدم جلوتر از دشمن حرکت کنیم و این سطح همکاری ها و هم افزایی ها که بین سازمان ها اتفاق می افتد به خودی خود برکت دارد و حتماً به ما کمک خواهد کرد.

وی در ادامه با قدردانی از پیشرفت های حوزه فناوری اطلاعات و با تاکید بر اینکه ارتش در بسیاری از حوزه های مرتبط، آماده همکاری و هم افزایی با وزارت ارتباطات است، گفت: در عرصه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری مشترک مابین ارتش و وزارت ارتباطات امضا شد

تفاهم نامه همکاری مشترک مابین ارتش و وزارت ارتباطات امضا شد