مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-26سياسي

دادستان ها در خط مقدم دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت هستند


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از جمله ماموریت های قوه قضاییه، احقاق حقوق عامه و پاسداری از حقوق افراد جامعه است و دادستان ها در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان به لزوم همپوشانی و هم افزایی مسؤولان کشور اشاره و اظهار کرد: در موقعیت حساس کنونی و در زمانی که دولت در حال انجام تغییرات اساسی و بنیادی به ویژه در مقوله اقتصادی است لزوم همپوشانی، هم افزایی، همدلی و همگرایی مسؤولان کشور بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: تمام ظرفیت های نظام باید دولت را در این پیچ بسیار سخت اقتصادی یاری کند تا مردم بتوانند هرچه زودتر از ثمره شیرین عدالت و رفاه بهرمند شوند، قوه قضاییه نیز فراتر از وظایف ذاتی خود که در قانون مشخص شده است دوشادوش قوه مجریه به حمایت از این اقدامات پرداخته است.

جعفری در ادامه با برجسته دانستن نقش دادستان ها در گسترش عدالت در جامعه خاطرنشان ساخت: از جمله ماموریت های قوه قضاییه، احقاق حقوق عامه و پاسداری از حقوق افراد جامعه است و دادستان ها در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان از دادستان ها به مثابه شمشیر عدالت یاد کرد و بیان داشت: دادستان ها در برخورد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ها در خط مقدم دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت هستند

دادستان ها در خط مقدم دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت هستند