مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-26اقتصادي

هزینه خدمات ورزشی اماکن دولتی در استان قزوین افزایش پیدا نمی کند


مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین گفت: اداره کل ورزش وجوانان هم راستا با برنامه های دولت تلاش خواهد کرد تا هیات ها و اماکن ورزشی تحت پوشش در ارائه خدمات ورزشی ارزان قیمت برنامه ریزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین با اشاره به برنامه های پیش روی این مجموعه اظهار کرد: با توجه به آغاز طرح مردمی آزادسازی یارانه ها، این اداره کل نیز هم راستا با برنامه های دولت تلاش خواهد کرد تا هیات ها و اماکن ورزشی تحت پوشش در ارائه خدمات ورزشی ارزان قیمت برنامه ریزی کنند.

  وی افزود: به همین منظور در اماکن دولتی، چه اماکن مربوط به ادره کل ورزش وجوانان و چه دیگر اماکن ارگان های دولتی دیگر، مصوب کردیم هیچ گونه افزایش قیمتی در سال جاری صورت نگیرد.

علایی مقدم گفت: در خصوص باشگاه های خصوصی نیز جلسه کمیته نرخ گزاری برگزار خواهد شد که در جمع بندی مقدماتی نظرات قطعا تصمیم به این است که افزایش بی رویه و غیرمنطقی شهریه ورزشی را نداشته باشیم مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: از طرفی با توجه به حمایت هایی که سال گذشته از سوی دولت به ویژه بحث اعطای وام های حمایتی به باشگاه ها ارائه شده، این مجموعه های خصوصی نیز همکاری لازم را در خصوص حمایت از اقشار کم درآمد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه خدمات ورزشی اماکن دولتی در استان قزوین افزایش پیدا نمی کند

هزینه خدمات ورزشی اماکن دولتی در استان قزوین افزایش پیدا نمی کند