مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:522022-05-26اقتصادي

جاده یا قتلگاه!/توسعه کهگیلویه و بویراحمد با این جاده ها امکان پذیر نیست


در گزارش های پلیس به کرات یکی از دلایل تصادف جراحی و فوتی مربوط به وضعیت غیر استاندارد جاده ها در کهگیلویه و بویراحمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج محور توسعه هر استان جاده های آن استان است جاده های امن و تسهیل گر برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف، جاده هایی که گردشگران و توریست ها و مسافران در آن ها احساس امنیت کرده و برای آن ها ایجاد مشکل نکند.

اما در استان کهگیلویه و بویراحمد به رغم هزینه منابع غیر قابل شمارش در جاده ها همچنان وضعیت مسیرهای ارتباطی استان استاندارد و قابل اطمینان نیست.

جاده هایی که علاوه بر خطای انسانی در رانندگی به خودی خود موجب بروز حوادث بیشماری در سالهای اخیر شده است و آمار نشان می دهد که سال به سال جاده های استان تلفات بیشتری می گیرد و مصدومان تصادف هر سال رو به افزایش است.

در گزارش های پلیس به کرات یکی از دلایل تصادف جراحی و فوتی مربوط به وضعیت غیر استاندارد خود جاده هاست که باید همت مسئولان برای رفع مشکلات استان بیشتر معطوف به ایمن سازی جاده ها شود.

در همین خصوص آمارهای پزشکی قانونی نشان داده از رشد فزاینده آمار جرحی و فوتی در جاده های استان دارد.

در همین خصوص مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد به فارس گفت: در بحث مصدومان تصادف تعداد 4317 مورد مصدوم ناشی از سوانح رانندگی داشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده یا قتلگاه!/توسعه کهگیلویه و بویراحمد با این جاده ها امکان پذیر نیست

جاده یا قتلگاه!/توسعه کهگیلویه و بویراحمد با این جاده ها امکان پذیر نیست