مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-26سياسي

انقلاب اسلامی فرهنگ لیبرالیستی غرب را به چالش کشیده است


انقلاب اسلامی، نقطه محوری و پایه استکبار یعنی همان فرهنگ لیبرالیسی را مورد چالش و سوال قرار داده است.

- ، حجت الاسلام احمد مروی، چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای روحانیت که در حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم طبس برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از علما و روحانیت چون شهید اول حتی در زندان و شکنجه گاه ها دست از ترویج علم برنداشتند و کتاب نوشتند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: در هر عرصه ای از مسائل اجتماعی، سیاسی و غیره روحانیت متعهد و وظیفه شناس نقش آفرین و پیشتاز بوده است.

مروی با اشاره به اینکه در مقابله و رزم در برابر استکبار انگلیس و آمریکا روحانیت پیشتاز بودند، ادامه داد: نمونه های این ایستادگی را در کشور ایران و عراق می توان دید و حتی در حمله وهابیت به کربلا هم این روحانیت بودند که در برابر جنایت آنان ایستادند.

دشمن نتوانسته جلوی نفوذ معنوی انقلاب را بگیرد وی با تأکید بر اینکه نصرت الهی زمانی همراه ما است که از عقل و تدبیر و دانش استفاده کنیم، گفت: دشمن با تحریم بر ملت ما رنج و زحمت زیادی وارد کرده است ولی نتوانسته جلوی نفوذ معنوی و پیام انقلاب اسلامی را که فلسفه لیبرالیستی غرب را به چالش کشیده را بگیرد.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: دشمن همچنان از جانب پیام انقلاب احساس خطر می کند که روز به روز بر دامنه دشمنی های خود می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی فرهنگ لیبرالیستی غرب را به چالش کشیده است

انقلاب اسلامی فرهنگ لیبرالیستی غرب را به چالش کشیده است