مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-26اقتصادي

اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ 181 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به ابلاغ و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 181 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین قانون مشتمل بر 73 ماده و 81 تبصره است.

وی با بیان اینکه به صورت مستقیم 30 دستگاه اجرایی در این رابطه تکلیف قانونی دارند، افزود: در سطح ملی ستاد ملی جمعیت متولی هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای قانون و در سطح استان نیز استانداران هستند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به گذشت یک هفته از زمان ابلاغ این قانون از سوی وزارت کشور به استان ها، گفت: قرارگاه استانی خانواده و جمعیت اول خرداد ماه در استان گیلان راه اندازی و برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه 15 مصوبه نیز به تصویب رسید و استاندار خواستار تشکیل این قرارگاه در سطح شهرستان های استان گیلان نیز شد، ادامه داد: 73 مورد ماده قانونی مخاطبان مختلفی را شامل می شود که برای هر کدام برنامه خاصی پیش بینی شده است.

یعقوب نژاد با اشاره به پرداخت وام 200 میلیون تومانی به زوج های جوان زیر 25 سال و این وام برای سایر زوج ها 140 میلیون تومان پیش بینی شده است، گفت: تسهیلات قرض الحسنه برای فرزند اول تا پنجم و ودیعه مسکن با 2 سال پوشش بیمه ای، از راه کارهای قانون حمایت از خانواده و جوانسازی جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ 181 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد

اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/ 181 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد