مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:272022-05-26سياسي

روایت شهیدی که 16 سالگی به جبهه رفت و 40 سال بعد بازگشت


پیکر شهید حسین علی شاهچراغی که در عملیات والفجر مقدماتی در تاریخ 17 بهمن 1361 در منطقه فَکه به فیض شهادت نائل شده بود از طریق پلاک هویت شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، همه آدم ها قدر و معنی ساعت ها و روزها و سال ها را نمی دانند، همه درک نمی کنند گذشت ایام چه معنایی دارد؛ آن هم 40 سال.

تصورش هم سخت است که روزی فرزندت را با عشق از زیر قرآن رد و راهی میدان رزم کرده باشی و پس از شهادت، پیکرش را نبینی تا بتوانی وقتی دلتنگش شدی بر سر مزارش بروی و روح و جانت را آرام کنی، اما آنچه سخت تر است برای یک مادر اینکه 39 سال چشم انتظار بازگشت پیکر فرزندت روزها و ماه ها و سال ها را پشت سر بگذاری اما خبری از تفحص فرزند شهیدت نشود و در غم دوری از پیکر پاک فرزندت چشم از دنیا فرو بندی و دیدار را به قیامت موکول می کنی، آری فقط چنین مادری است که معنی سال و روز و ماه را درک می کند.

پیکر مطهر سه تن از شهدای مفقودالاثر اصفهانی که در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به فیض عظیم شهادت نائل آمده بودند، با تلاش گروه های تفحص شهدا کشف و از طریق پلاک هویت شناسایی شدند.

نام این شهدای سرافراز شهید فریدون ابراهیمی فرزند محمود، شهید محمود دهقانی پوده فرزند محمد و شهید حسینعلی شاهچراغی فرزند فرهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهیدی که 16 سالگی به جبهه رفت و 40 سال بعد بازگشت

روایت شهیدی که 16 سالگی به جبهه رفت و 40 سال بعد بازگشت