مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:272022-05-26اقتصادي

مبادلات مرزی در خراسان جنوبی توسعه می یابد


سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از توسعه مبادلات مرزی از طریق خرده فروشی توسط مرزنشینان در استان خبر داد.

- ، جواد اشرفی چهارشنبه شب در نشست شورای مبادلات مرزی خراسان جنوبی با اشاره به نقش مرزنشینان در دفاع از مرزها بیان کرد: این قشر از جمله افراد هم و تأثیرگذار در حفظ امنیت کشورها بوده که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به معیشت مرزنشینان در شرایط خشکسالی اظهار کرد: بر ما وظیفه است انتفاع هایی که در مرز رقم می خورد در سبد معیشت خانوار مرزنشین باشد.

اشرفی با بیان اینکه این امر خط قرمز ما است که انتفاع درآمدها حتی خرده فروشی و اندک برای مرزنشینان و خانوار آنها باشد، گفت: سایت و اقدامات مربوط تا پایان خردادماه تکمیل و به بهره برداری برسد تا فرایند خرده فروشی آغاز شود.

وی با اشاره به مصوبه ویژه برای رونق تجارت مرزی خراسان جنوبی، بیان کرد: توسعه مبادلات مرزی از طریق خرده فروشی توسط مرزنشینان به زودی با دستور رییس جمهوری در خراسان جنوبی آغاز می شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: با ابلاغ و اجرایی شدن این مصوبه مرزنشینان استان می توانند به صورت هفتگی 400 دلار کالا را بدون تشریفات گمرکی وارد یا صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات مرزی در خراسان جنوبی توسعه می یابد

مبادلات مرزی در خراسان جنوبی توسعه می یابد