مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:122022-05-26اقتصادي

هشدار به متخلفان حوزه آرد و نان در کرمانشاه/ 700 کیسه آرد دولتی کشف شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بیش از 700 کیسه آرد نانوایی نوع یک در یک مرغداری در شرایطی کاملا نامناسب کشف و ضبط شده که این موضوع حکایت از آردفروشی برخی از نانوایی ها دارد.

- قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با هشدار به  نانوایی هایی که کم فروشی یا گرانفروشی می کنند، اظهار کرد: روز گذشته 5 نانوایی متخلف در سطح شهر کرمانشاه به علت کم فروشی و گران فروشی پلمب شدند و بر درب آن بنر تخلف نصب شد.

وی ادامه داد: بازرسی ها از طریق نهادهای مختلف وجود دارد فرمانداری، اداره کل غله بازرگانی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی روزانه فعالیت نانوایی را بررسی تخلفات را گزارش و برخورد تعزیرات نیز بدون اغماض و قاطع اعمال می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: چنانچه واحدهای نانوایی تخلف خود را تکرار، کم فروشی، گرانفروشی یا فروش آرد، تعطیلی خودسرانه داشته باشند.

تنها با جزای نقدی مجازات نمی شوند؛ واحدها تعطیل، کسر سهمیه هم اعمال می شود علاوه بر آن بنر تخلف نیز بر سردرب واحد صنفی نصب خواهد شد.

وی از مردم خواست تخلفات نانوایی ها را از طریق سامانه 124 گزارش دهند و افزود: روز گذشته بیش از 700 کیسه آرد نانوایی نوع یک در یک مرغداری در شرایطی کاملا نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به متخلفان حوزه آرد و نان در کرمانشاه/ 700 کیسه آرد دولتی کشف شد

هشدار به متخلفان حوزه آرد و نان در کرمانشاه/ 700 کیسه آرد دولتی کشف شد