مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 07:072022-05-26سياسي

نگاه مدیریت کردستان به مناطق حاشیه ای، ویژه است


نایسر و سایر مناطق حاشیه ای استان با وجود مردم شریفی که دارد نیازمند توجه بیشتر است و مدیریت استان نگاه ویژه ای به این مناطق خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج که با حضور سرپرست فرمانداری سنندج، معاون امور عمرانی استاندار، شهردار و رییس شورای اسلامی سنندج و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی صورت گرفت اظهار کرد: نایسر یکی از نواحی منفصل شهری سنندج است که بیشترین جمعیت دارد.

وی تصریح کرد: این ناحیه طی سال های اخیر گسترش فوق العاده ای داشته و پروژه ها و طرح های مختلفی در راستای ارتقای سطح رفاه ساکنان آن شروع شده است.

استاندار کردستان افزود: قبل از عید سرکشی و بازدیدی از پروژه های در دست اجرای نایسر داشتیم و امروز هم با توجه به شروع فصل کار عمرانی در استان در راستای سرعت بخشی به کار از تعدادی از پروژه ها بازدید کردیم.

زارعی کوشا از شروع نهضت آسفالت در ناحیه منفصل شهری نایسر از شهردار سنندج قدردانی کرد و گفت: این موضوع باید با قوت ادامه پیدا کند که در این راستا در تامین قیر و مساعدت هایی که باید انجام شود به شهرداری کمک خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های آموزشی در حال ساخت در نایسر هم گفت: امروز از پروژه مدارس در حال ساخت نایسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مدیریت کردستان به مناطق حاشیه ای، ویژه است

نگاه مدیریت کردستان به مناطق حاشیه ای، ویژه است