مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 06:522022-05-26سياسي

اعتراف به بن بست سیاست فشارحداکثری در سنای آمریکا


فارغ از اظهارات کلیشه ای و تکراری سناتورهای تندرو آمریکایی در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس سنا که با محور ایران برگزار شد، این واقعیت مورد توجه و تصدیق جمع قرار گرفت که سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، کپیتال هیل روز چهارشنبه شاهد جلسه استماع سناتورهای آمریکایی درباره موضوع ایران و سیاست ایالات متحده درباره آینده مذاکرات وین بود.

در این جلسه دوساعته، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، آخرین وضعیت گفت وگوها را ارائه و به سؤالات نمایندگان پاسخ داد.

محور صحبت های او، تاکید بر این نکته بود که دولت بایدن تمایل دارد تا زمانی که منافع عدم اشاعه تسلیحات هسته ای برجام به رفع تحریم ها بیارزد، به این توافق بازگردد.

مالی بر همین اساس گفت که توافق هسته ای هنوز از این مزیت برخوردار است و ایالات متحده به مذاکرات ادامه می دهد.

مالی اصرار داشت که اقدامات آمریکا در برابر ایران در هماهنگی و در نتیجه مشورت با شرکای این کشور از جمله رژیم صهیونیستی است اما هنگامی که از او درباره موضع آمریکا و نتیجه مشورت های صورت گرفته در قبال ایران سؤال شد، پاسخ روشنی را ارائه نکرد و گفت که تحریم ها و سیاست فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ رویکرد موثری نبوده است؛ هرچند، در دولت بایدن ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به بن بست سیاست فشارحداکثری در سنای آمریکا

اعتراف به بن بست سیاست فشارحداکثری در سنای آمریکا