مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 06:472022-05-26سياسي

تأکید مجلس برای قانون گذاری بر ارائه لایحه از سوی دولت است


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه باید از ارائه بیش از حد طرح برای تصویب قوانین پرهیز کرد، گفت: مجلس در مسیر قانون گذاری بر ارائه لایحه از سوی دولت تأکید دارد.

- علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان گفت: رهبر معظم انقلاب در این جلسه بر ارائه لایحه از سوی دولت در مسیر قانون گذاری و پرهیز از ارائه طرح های بیش از حد توسط نمایندگان تأکید داشتند که این مسئله در فرمایشات قبلی ایشان نیز مطرح شده است.

وی افزود: تأکید ما نیز در مجلس بر پرهیز از ارائه بیش از حد طرح است و مجلس نیز خواهان ارائه لایحه از سوی دولت برای تصویب قوانین است.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که بعضاً طرح های زیادی در مجلس تدوین و ارائه می شود اما در کنار این مسئله باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که در موارد مختلف ارائه لایحه از سوی دولت یا با تأخیر همراه بوده و یا ا صلاً لایحه ای ارائه نشده است.

بابایی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین بر اصلاح ساختار بودجه تأکید داشتند که این مسئله باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مجلس برای قانون گذاری بر ارائه لایحه از سوی دولت است

تأکید مجلس برای قانون گذاری بر ارائه لایحه از سوی دولت است